سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در اسلام، هیچ کاری نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـمحبوب تر و ارجمندتر از تشکیل خانواده نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :24
کل بازدید :20403
تعداد کل یاداشته ها : 57
103/2/15
1:36 ص



There were places we would go, at midnight,

چه جاهایی که ما شبها نبودیم
There were secrets that nobody else would know,

چه رازهایی که هیچ کس جز ما نمیدونست!
There"s a reason but I don"t know why,

یه دلیلی وجود داره ولی نمیدونم چرا؟!
I don"t know why,

نمیدونم چرا؟!
I don"t know why,

نمیدونم چرا؟!
I thought they all belonged to me,

فکر می کردم همشون به من مربوط میشن

Who"s that girl?

اون دختره کیه؟
Where"s she from?

از کجا اومده؟
No she can"t be the one,
That you want,

نه اون همون کسی نمیتونه باشه که تو میخوای
That has stolen my world,

کسی که دنیای منو دزدیده

It"s not real, it"s not right,

این حقیقت نداره، این درست نیست!
It"s my day, it"s my night,

این روز مال منه، این شب مال منه
By the way,
Who"s that girl, living my life?

راستی اون دختره کیه که تو زندگی من زندگی می کنه؟
Oh no, living my life.

تو زندگی من زندگی می کنه؟

Seems like everything"s the same, around me,

انگار همه چیز دور و بر من مثل قبله!

When I look again and everything has changed,

ولی وقتی دوباره نگاه می کنم همه چیز تغییر می کنه!
I"m not dreaming so I don"t know why,

تو رویا نیستم ولی نمیدونم چرا!
I don"t know why,

نمیدونم چرا!
I don"t know why,

نمیدونم چرا!
She"s everywhere I wanna be,

هر جا که میخوام باشم اونم اونجاست



Who"s that girl?

اون دختره کیه؟
Where"s she from?

از کجا اومده؟
No she can"t be the one,
That you want,

نه اون همون کسی نمیتونه باشه که تو میخوای
That has stolen my world,

کسی که دنیای منو دزدیده

It"s not real, it"s not right,

این حقیقت نداره، این درست نیست!
It"s my day, it"s my night,

این روز مال منه، این شب مال منه
By the way,
Who"s that girl, living my life?

راستی اون دختره کیه که تو زندگی من زندگی می کنه؟
Oh no, living my life.

تو زندگی من زندگی می کنه؟

I"m the one who made you laugh,

من تنها کسی بودم که به خندت می آوردم
Who made you feel,

خوشحالت می کردم
Who made you sad,

ناراحتت می کردم
I"m not sorry,
For what we did,
And who we were,

بخاطر کارایی که کردیم و جاهایی که بودیم اصلا متاسف نیستم
I"m not sorry,

متاسف نیستم
I"m not her,

من که اون نیستم!

Who"s that girl?

اون دختره کیه؟
Where"s she from?

از کجا اومده؟
No she can"t be the one,
That you want,

نه اون همون کسی نمیتونه باشه که تو میخوای
That has stolen my world,

کسی که دنیای منو دزدیده

It"s not real, it"s not right,

این حقیقت نداره، این درست نیست!
It"s my day, it"s my night,

این روز مال منه، این شب مال منه
By the way,
Who"s that girl, living my life?

راستی اون دختره کیه که تو زندگی من زندگی می کنه؟
Oh no, living my life.

تو زندگی من زندگی می کنه؟